Toyota C-HR Hybrid
Toyota C-HR Hybrid
Toyota C-HR Hybrid
 
miercuri, 4 iun 2025 - Anul XXX, nr. 129 (8964)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta5,0904 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta4,3406 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook
Printeaza articolulPrintează articolul |  Trimite prin e-mailTrimite e-mail |   6 imagini |   ø fişiere video

La etapa națională

Șase echipe de la Colegiul „Motrescu” Rădăuți s-au calificat cu punctaj maxim la Concursul „CDIdei în cărți”

de
(citeşte alte articole de la acelaşi autor)

 

Rezultat excelent pentru elevii Colegiului „Andronic Motrescu” Rădăuți la etapa județeană a Festivalului-concurs național de cultură și civilizație „CDIdei în cărți, ediția a X-a, toate cele șase echipaje participante obținând punctajul maxim de 150 și premiul I.

„Este o realizare remarcabilă în contextul unei competiții acerbe, cu 201 echipaje înscrise la faza județeană”, au transmis reprezentanții liceului.

Ediția județeană a festivalului s-a desfășurat sâmbătă, 31 mai, la Colegiul Tehnic „Alexandru Ioan Cuza” Suceava.

„CDIdei în cărți” a provocat elevii să lucreze în echipe de câte trei, sub coordonarea unui cadru didactic sau a unui bibliotecar.

Fiecare echipaj a avut sarcina de a citi o lucrare literară și de a crea o serie de produse complexe: fișa lucrării citite, jurnalul echipei, un obiect reprezentativ și o prezentare orală a produselor realizate. Obiectele reprezentative au demonstrat o inventivitate remarcabilă, fiind machete ale unor scene din carte, afișe fizice sau digitale de promovare a cărții sau chiar booktrailere (pentru elevii din clasele a VII-a – a XII-a).

· Câștigătorii

 

Echipajele Colegiului <Andronic Motrescu> Rădăuți care s-au remarcat prin dedicare și creativitate, obținând punctajul maxim la toate secțiunile la care au participat, sunt:

La secțiunea „Machetă” – Clasele IX-X:

  • Clasa a IX-a: Două Premii I pentru echipajele alcătuite din elevele Cernelețchi Francesca Maria, Fundiur Denisa Isabela și Moloce Anca Petruța - machetă inspirată din romanul „Fata cu toate darurile” de M.R. Carey și elevele Foca Sarah, Juravle Alice și Mihăilă Erin Maria care au creat o machetă reprezentativă pentru romanul „Fata care înălța zmeie”, de Laetitia Colombani, ambele coordonate de profesoara Laurus Adia Maria.
  • Clasa a X-a: Premiu I pentru echipajul alcătuit din elevii Embrișcă Denisa Ionela, Lazurcă Emanuel și Ungureanu Mario Andrei, ce au realizat o machetă inspirată din romanul ”Zâtul” de Tatiana Tolstaia, sub coordonarea profesoarei Coroamă Viorica.

La secțiunea „Machetă” – Clasele XI-XII:

  • Un premiu I a fost obținut de echipajul coordonat de profesoara Ciobîcă Paula Tamara: Ivan Denisa-Maria, Anheliuc Flavia Mihaela și Teodorovici Erika Ariana din clasa a XI-a, cu macheta lor bazată pe romanul „Inutilii” de Cornelia Voiculescu.

La secțiunea „Afiș în format fizic” – Clasele XI-XII:

  • Două premii I, ambele cu punctaj maxim, pentru elevele Cioban Larisa, Lungoci Alessia Valentina și Tcaci Lăcrămioara Angela - sub îndrumarea profesoarei Ciobîcă Paula Tamara. Ele au creat un afiș pentru romanul „Vara în care mama a avut ochi verzi”, de Tatiana Țibuleac. Elevii Buzincu Elena Raluca, Moisiuc Diana-Elena și Tarnovețchi Fabian, coordonați de profesoara Laurus Adia Maria, au realizat un afiș de promovare pentru romanul „Jocurile foamei”, de Suzanne Collins.     

Profesoara Ciobîcă Paula Tamara, responsabil al concursului CDIdei în cărți la nivelul unității de învățământ, și-a exprimat bucuria pentru aceste rezultate, subliniind importanța fundamentală a lecturii în dezvoltarea tinerilor: ,,Suntem extrem de mândri de performanța elevilor noștri. Aceste premii nu sunt doar o recunoaștere a talentului și a muncii depuse, ci și o confirmare a faptului că lectura rămâne o sursă inepuizabilă de inspirație și cunoaștere. Lectura ne provoacă să punem întrebări, să căutăm răspunsuri și să vedem dincolo de aparențe. De asemenea, imaginația este antrenată constant, transformând rândurile dintr-o carte în imagini vii în mintea noastră, ceea ce contribuie semnificativ la dezvoltarea creativității. Elevii care citesc fluent și cu plăcere au o înțelegere mai profundă a textelor, o capacitate sporită de analiză și sinteză și, implicit, rezultate academice mai bune. Felicitări tuturor!”.

 

În lipsa unui acord scris din partea Monitorului de Suceava, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului Șase echipe de la Colegiul „Motrescu” Rădăuți s-au calificat cu punctaj maxim la Concursul „CDIdei în cărți”.
 Vizualizări articol: 308 | 
Notează articolul: 
  • Nota curentă 0.00/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Șase echipe de la Colegiul „Motrescu” Rădăuți s-au calificat cu punctaj maxim la Concursul „CDIdei în cărți”0.05

Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.



RE-PAIR
Directia Generala Anticoruptie
Meniul ZILEI în restaurante sucevene

HaiHui prin Bucovina

Ultima oră: local

Alte articole

Alte titluri din Local

Ştiri video

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Cum considerați că ar trebui aleși primarii și presedinții de Consilii Județene?

Un tur de scrutin
Două tururi de scrutin
Nu știu / Nu mă interesează

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei