Compania de distribuție Delgaz Grid a lansat asistentul virtual DELIA, un chatbot disponibil nonstop pe site-ul companiei.
Funcționalitățile principale ale asistentului virtual DELIA (dezvoltat cu tehnologie AI), includ: informații despre racordarea la rețeaua de gaz sau electricitate– pașii de parcurs, ce este avizul tehnic de racordare (ATR), contractul de racordare, ce presupune punerea în funcțiune etc.;explicații privind documentația necesară pentru diverse solicitări(client nou, extindere sau modificare instalație de utilizare); detalii despre serviciile Delgaz Grid- verificări tehnice, sesizări, intervenții (cuplare/decuplare, sigilare, demontare), rambursări sume etc.; ghidare în procesul de programare a citirii contorului sau schimbarea acestuia- tipuri de contor disponibile, ce presupune schimbarea contorului (tarife, durata estimată și condiții înlocuire); răspunsuri privind modul de contactare a echipelor tehnice, modalitățile de plată pentru servicii și ghidare pentru transmiterea sesizărilor.
Apelând la asistentul virtual DELIA, clienții, în primul rând, câștigă timp, prin accesul rapid la informații, fără a mai fi necesară apelarea call-center-ului sau deplasarea la ghișeu. Totodată, asistentul virtual aduce claritate în pașii de urmat pentru cele mai frecvente solicitări și, foarte important, oferă feedback instant.
Delgaz Grid va continua să investească în soluții digitale menite să îmbunătățească experiența clienților și să simplifice accesul la informații esențiale.