|
|
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.
![]() |
Seria 2 va umple golul dintre 1 si 3. Logic. Pana aici totul e ok. BMW vrea sa aduca Seria 1 cu variante mai diverse de caroserie care pana acum nu au satisfacut pe toata lumea. Am scris si noi ca...... Noul model va putea mbraca tinuta unui sedan, break, hot-hatch sau chiar mini-MPV. Fa si tu un exercitiu de imaginatie. Ce este X6? Un X5 cu spate de coupe, nu? Ce este Audi A5, un A4 coupe, nu? Asa va fi si Seria 2, un fel de Seria 1 cu elemente distincte. Am precizat ca Seria 2 va fi o extensie, sau daca vrei va fi Seria 1 cu corp de sedan, break si altele...pentru ca fabricantul german sa acopere un segment mult mai variat, de la clasa supermini pna la monovolume compacte, sa faca din Seria 2 ceea ce nu se poate cu Seria 1 acum din diverse considerente care tin de politica interna. Apropo, iata un exemplu si mai elocvent. Jetta este un Golf cu portbagaj de sedan, fabricat pentru a se bate cu modele berlina din clasa sa, ex. Ford Focus Sedan. Ai inteles ratiunea Seriei 2? | ![]() |
Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.
(23 ian 2008, 14:42:28
Pai si seria 1 are doua variante, 3 usi sau 5 usi.
Care-i spilu pana la urma pentru client?