Hyundai va continua ofensiva pe segmentul B cu versiunea în trei uşi a proaspăt lansatului i20.
Automobilul oferă un acces mai facil spre interior doar pasagerilor din faţă, dispune de portiere mai mari şi scaune faţă care se pliază, comparativ cu modelul aflat acum pe piaţă.
Conceput la centrul de design Hyundai din Russelsheim, Germania, noul i20 în trei uşi are dimensiunile exterioare identice cu cele ale versiunii hatchback în cinci uşi. Acesta măsoară 3,94 metri lungime, 1,71 metri lăţime şi 1.49 metri înălţime, beneficiază în dotare standard de şase airbaguri şi sistemul audio MP3 cu USB.
Exteriorul este practic acelaşi, doar lipsa celor două portiere din spate fiind indiciul care atestă prezenţa unei versiuni în trei uşi. Nici la interior nu sunt modificări, acesta fiind omologat pentru a putea găzdui patru persoane adulte. Sub aspect tehnic, noua variantă fi echipată cu aceleaşi motorizări ca şi i20 hatchback cu cinci uşi, adică unităţile pe benzină de 1,2 litri - 78 CP, 1,4 litri -100 CP şi 1,6 litri -126 CP, şi turbodieselul de 1,6 litri ce produce 115 cai putere.
Hyundai va oferi o transmisie manuală cu cinci trepte pentru toată gama de propulsoare, în timp ce pentru versiunile pe benzină de 1,4 şi 1,6 litri clienţii vor putea opta şi pentru o cutie automată.
Surse din interior spun că această versiune va fi cunoscută pe anumite pieţe europene sub denumirea i20 STC, abrevierea venind de la Sporty Compact. Noul model va costa cu 500 de euro mai puţin decât versiunea i20 hatchback în cinci uşi. Vor exista trei linii de echipare, cu dotări standard interesante regăsite pe nivelurile Active Version, Dynamic Version şi i-Catcher. Lansarea oficială a noului model va avea loc la Geneva. i20 înlocuieşte în gama Hyundai vechiul model Getz, acesta fiind mai spaţios, economic şi sigur.