Dacia ni se înfăţişează ca un brand cu notorietate internaţională. Prezentă în 51 de ţări din Europa şi Africa, marca românească caută să-şi consolideze succesul pe noi pieţe pe care le atacă cu o gamă de cinci modele, din care patru sunt versiuni Logan şi una Sandero. Deşi au trecut fix patru ani de la debutul european al modelului care a pus pe picioare Dacia, sunt încă ţări din Europa unde maşinile produse la Mioveni pot fi văzute doar în reviste sau la televizor.
Pentru anul curent, există un calendar foarte clar stabilit al pieţelor unde compania Dacia îşi va face intrarea.
În martie a debutat în Portugalia, iar până la sfârşitul lui 2008 sunt vizate trei ţări din Scandinavia (Suedia, Danemarca, Finlanda).
Pe aceeaşi listă se află şi Marea Britanie, a treia piaţă ca importanţă după Germania şi Italia, dar care mai are de aşteptat doi ani până când maşinile de buget sub sigla producătorului român vor putea fi achiziţionate de la dealerii locali.
Sandero, primul model ce va fi livrat britanicilor, iniţial trebuia să debuteze în februarie 2009, însă oficialii Renault au amânat cu un an lansarea, pe motiv că s-ar putea confrunta cu un număr foarte mare de comenzi pentru pieţele din Europa de Vest.
Conform estimărilor făcute de Dacia, pieţele unde Sandero se va bucura de un succes foarte mare sunt Germania şi Franţa. Un alt motiv care a dus la decalarea debutului cu doi ani este şi faptul că şefii de la Renault consideră că ţările unde se vând automobile cu volan pe stânga au întâietate şi pentru a nu crea blocaje volumului comenzi au luat de decizia de lansa noul Sandero abia în 2010 şi în Marea Britanie, o piaţă tradiţională pentru modele cu volan pe partea dreaptă (la fel ca şi Irlanda sau Cipru).
Versiunile livrate în Albion vor fi echipate pentru început cu motorizările pe benzină de 1.4 şi 1.6 litri, urmând ca mai târziu să fie disponibile şi cele două propulsoare diesel dCi de 1.5 litri.
Dacia Sandero va avea pe piaţa britanică un preţ de pornire estimativ de peste 7.000 de euro.