Toyota C-HR Hybrid
Toyota C-HR Hybrid
Toyota C-HR Hybrid
 
miercuri, 25 iun 2008 - Anul XIII, nr. 147 (3828)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta5,0779 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta4,3548 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook
Printeaza articolulPrintează articolul |  Trimite prin e-mailTrimite e-mail |   1 imagine |   ø fişiere video

Dacia Sandero, pas (de chance) pieţei britanice până în 2010

Dacia ni se înfăţişează ca un brand cu notorietate internaţională. Prezentă în 51 de ţări din Europa şi Africa, marca românească caută să-şi consolideze succesul pe noi pieţe pe care le atacă cu o gamă de cinci modele, din care patru sunt versiuni Logan şi una Sandero. Deşi au trecut fix patru ani de la debutul european al modelului care a pus pe picioare Dacia, sunt încă ţări din Europa unde maşinile produse la Mioveni pot fi văzute doar în reviste sau la televizor.

Pentru anul curent, există un calendar foarte clar stabilit al pieţelor unde compania Dacia îşi va face intrarea.

În martie a debutat în Portugalia, iar până la sfârşitul lui 2008 sunt vizate trei ţări din Scandinavia (Suedia, Danemarca, Finlanda).

Pe aceeaşi listă se află şi Marea Britanie, a treia piaţă ca importanţă după Germania şi Italia, dar care mai are de aşteptat doi ani până când maşinile de buget sub sigla producătorului român vor putea fi achiziţionate de la dealerii locali.

Sandero, primul model ce va fi livrat britanicilor, iniţial trebuia să debuteze în februarie 2009, însă oficialii Renault au amânat cu un an lansarea, pe motiv că s-ar putea confrunta cu un număr foarte mare de comenzi pentru pieţele din Europa de Vest.

Conform estimărilor făcute de Dacia, pieţele unde Sandero se va bucura de un succes foarte mare sunt Germania şi Franţa. Un alt motiv care a dus la decalarea debutului cu doi ani este şi faptul că şefii de la Renault consideră că ţările unde se vând automobile cu volan pe stânga au întâietate şi pentru a nu crea blocaje volumului comenzi au luat de decizia de lansa noul Sandero abia în 2010 şi în Marea Britanie, o piaţă tradiţională pentru modele cu volan pe partea dreaptă (la fel ca şi Irlanda sau Cipru).

Versiunile livrate în Albion vor fi echipate pentru început cu motorizările pe benzină de 1.4 şi 1.6 litri, urmând ca mai târziu să fie disponibile şi cele două propulsoare diesel dCi de 1.5 litri.

Dacia Sandero va avea pe piaţa britanică un preţ de pornire estimativ de peste 7.000 de euro.

În lipsa unui acord scris din partea Monitorului de Suceava, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului Dacia Sandero, pas (de chance) pieţei britanice până în 2010.
Dezmembrări Camioane Suceava •  •  •  •  •  •  • 
 Vizualizări articol: 201 | 
Notează articolul: 
  • Nota curentă 1.00/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
 | Nota curentă: 1.0 din 1 vot
Dacia Sandero, pas (de chance) pieţei britanice până în 20101.051

Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.



RE-PAIR
Directia Generala Anticoruptie
Meniul ZILEI în restaurante sucevene

HaiHui prin Bucovina

Alte titluri din Auto

Ştiri video

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Cum considerați că ar trebui aleși primarii și presedinții de Consilii Județene?

Un tur de scrutin
Două tururi de scrutin
Nu știu / Nu mă interesează

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei