Toyota C-HR Hybrid
Toyota C-HR Hybrid
Toyota C-HR Hybrid
 
vineri, 8 oct 2010 - Anul XV, nr. 237 (4528)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta5,06 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta4,2961 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook
Printeaza articolulPrintează articolul |  Trimite prin e-mailTrimite e-mail |   12 imagini |   ø fişiere video

Salonul Auto Paris 2010

Lamborghini Sesto Elemento, conceptul anului la Paris

Lamborghini a făcut furori la salonul francez cu ultima sa creație în materie de modele de performanță. Cu două săptămâni înaintea lansării, italienii au „emis” numeroase semnale care anunțau nașterea unui automobil care va redefini viitorul mașinilor sportive. Numele său este Sesto Elemento (al șaselea element) și anticipează cu exactitate un nou supercar.

Nu vorbim de o mașină revoluționară ci de una extrem de avansată, bazată pe tehnologii de ultimă oră, utilizate în sectoarele de vârf ale lumii auto.

În jurul conceptului gravitează o seamă de superlative.

Este cel mai rapid Lamborghini din istorie, Sesto Elemento fiind capabil să atingă suta de kilometri pe oră în numai 2,5 secunde, performanță care îl face egalul regelui vitezei Bugatti Veyron. Viteza maximă depășește cu lejeritate 300 km/h. Este cel mai ușor supercar din istorie având o masă de doar 999 kg. Mașina este construită integral din fibră de carbon (CFRP) – utilizată la confecționarea caroseriei, carbon ceramic cât și aluminiu, regăsit pe suspensii, jante și motor. Oferă un raport inegalabil în ecuația puterii litrice, fiecare cal putere având de pus în mișcare o sarcină de numai 1,75 kg.

Nici un alt erou al vitezei din vremurile noastre nu se poate lăuda cu ceea ce Sesto Elemento a reușit acum.

Senzaționalul bolid Lamborgini utilizează un motor V10 de 570 CP, montat longitudinal posterior, ce oferă puterea maximă la 8.000 rpm şi un cuplu maxim de 540 Nm la 6.500 rpm. Întreaga sa forță este livrată pe ambele punți, sistemul de tracțiune integrală fiind o componentă nelipsită din meniul producțiilor Lamborghini.

Consumul și emisiile nu au fost precizate, însă se sugerează că aici are loc stabilirea unor repere până acum imposibil de realizat. Mulțumită masei ușoare dar și aerodinamicii perfectate în tunelul de vânt, Sesto Elemento nu face abuz de resurse, apetitul pentru consum fiind mai modest. Odată cu aceasta și nivelul de poluare devine mai mic.

Modelul concept este mai ușor cu 350 de kilograme decât un Gallardo LP 570-4 Superleggera, cel mai rapid model de serie lansat de Lambroghini.

În lipsa unui acord scris din partea Monitorului de Suceava, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului Lamborghini Sesto Elemento, conceptul anului la Paris.
Dezmembrări Camioane Suceava •  •  •  •  •  •  • 
 Vizualizări articol: 825 | 
Notează articolul: 
  • Nota curentă 0.00/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Lamborghini Sesto Elemento, conceptul anului la Paris0.05

Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.



RE-PAIR
Directia Generala Anticoruptie
Meniul ZILEI în restaurante sucevene

HaiHui prin Bucovina

Alte titluri din Auto

Ştiri video

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Cum considerați că ar trebui aleși primarii și presedinții de Consilii Județene?

Un tur de scrutin
Două tururi de scrutin
Nu știu / Nu mă interesează

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei