Peugeot a fost primul fabricant de automobile european care a lansat un concept cu o motorizare hibridă. Parte componentă a grupului auto PSA, manufacturierul şi-a propus să devină un reper în ceea ce priveşte producţia şi dezvoltarea de automobile ecologice. Brandul francez va investi pe viitor sume considerabile pentru construcţia unei uzine şi a unei linii de componente pentru trenuri de rulare hibride. Mai mult decât atât, Peugeot lucrează deja la un nou model hibrid cu un consum foarte redus şi un cost de achiziţie convenabil.
Potrivit unor surse interne, maşina pe alimentare alternativă va fi un hibrid poziţionat în clasa B, care se va evidenţia în primul rând prin consum dar şi prin preţul de achiziţie. Acesta urmează să fie lansat în 2012, la un an după introducerea noii generaţii 208, cea care va înlocui actualul 207.
Producătorul se gândeşte să folosească un tren hibrid, ce va include un nou propulsor diesel HDi de 1,4 litri şi un motor electric alimentat la un set de baterii litiu-ion amplasat sub rezervorul de combustibil. Pentru a avea un consum îmbunătăţit, hibridul va fi ajutat de un pachet aerodinamic mai special şi dotări specifice maşinilor din categoria eco: pneuri cu rezistenţă scăzută la înaintare, motor şi transmisie optimizată.
Francezii sunt de părere că în anul 2013-2014 costurile de producţie ale unui model hibrid sau electric vor fi mult mai mici, iar profitul operaţional mai mare decât pentru acelaşi vehicul fabricat în prezent.
Viitorul model hibrid va fi asamblat în Spania la o nouă uzină pe care grupul PSA (Peugeot –Citroen) o va construi în apropiere de oraşul Vigo.