Fiat se numără printre producătorii europeni care, pentru a reveni în centrul atenției, s-a folosit de vedete mai vechi ce au îmbrăcat haine noi. În urmă cu doi ani Bravo se întorcea cu forțe proaspete cu speranța de a intra în lupta pentru un loc fruntaș pe piața compactelor. Timpul nu s-a scurs în defavoarea italienilor, dar nevoia de nou și de schimbare se simțea în aer.
Este deja confirmat oficial: Fiat Bravo se pregătește pentru mici schimbări. Nu este vorba de o restilizare ,ci de simple ajustări aduse modelului care va fi comercializat anul acesta. Diferențele sunt la nivel de detaliu, motiv pentru care în ochii viitorilor clienți ele vor trece aproape neobservate.
Partea frontală, retușată discret în dreptul capotei și barei de protecție, poartă ornamente care imită metalul pe grilele de aerisire pentru motor.
Doar pe nivelul de echipare Emotion calandrul este asortat unor elemente cromate care o acordă notă de finețe compactei italiene.
Cu excepția blocurilor optice, care au acum semnalizatoare albe în rest totul e identic la secțiunea față. Câteva schimbări discrete de decor vor încerca să aducă un plus de aspect tuturor versiunilor de echipare.
Mânerele și capacele oglinzilor vor îmbrăca aceeași culoare a exteriorului, iar jantele din aliaj vor deveni standard pe un număr mai mare de modele.
Caroseria își îmbogățește gama cromatică, două nuanțe noi de gri și bej urmând să completeze oferta actuală. Gama de motorizări pentru 2010 rămâne neschimbată.
Fiat Bravo beneficiază de patru unități diesel 90, 105, 120, 165 CP și una pe benzină 1.4 Turbojet de 140 cai putere.
Versiunea restilizată va fi comercializată abia anul viitor.