Programează un test drive cu SUV-ul Toyota Corolla Cross
Programează un test drive cu SUV-ul Toyota Corolla Cross
Programează un test drive cu SUV-ul Toyota Corolla Cross
 
luni, 31 mar 2008 - Anul XIII, nr. 76 (3757)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,9774 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta4,3711 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook
Printeaza articolulPrintează articolul |  Trimite prin e-mailTrimite e-mail |   1 imagine |   ø fişiere video

Contact nesperat

BMW X1, actul 1

BMW ţine neapărat să deţină un număr record de vehicule SUV premium care să îi confere supremaţia absolută în faţa celor de la Audi şi Mercedes.

Constructorul va extinde propria gamă de modele 4x4 cu un al patrulea model denumit X1. Acesta nu va fi ultimul SUV bavarez! Germanii vor ca mini-SUV-ul X1 să fie introdus pe piaţă cel mai târziu în 2011, urgentând dezvoltarea piticului crossover în speranţa că vor fi primii pe piaţă.

Mezinul X1, va fi un automobil compact cu patru locuri, tracţiune integrală permanentă şi propulsoare aspirate natural, turbo şi bi-turbo cu patru şi şase cilindri legate de transmisii manuale sau la o nouă cutie automată cu 8 trepte şi dublu ambreaj.

Motorizările, atât cele diesel, cât şi cele pe benzină, vor fi în mare parte împrumutate de la Seria 1, sistemul xDrive de la modelul X3, în timp ce de la Seria 3 va prelua majoritatea tehnologiilor de vârf. Motorizările diesel vor fi echipate cu filtre anti-particule sau catalizatoare de ultimă generaţie DeNOx.

BMW susţine că noul X1 va fi lansat în anul 2010 şi se va adresa în special tinerilor cu un buget de cheltuieli mai redus, dar şi familiştilor care preferă un vehicul de oraş sigur, cu o poziţie de condus înaltă, spaţiu suficient şi un interior din clasa premium.

Recent, un model de teste bine camuflat, cu gardă la sol înaltă, pneuri de dimensiuni mari şi caroserie robustă ce respectă proporţiile compactului Seria 1, a fost zărit pe străzile din Munchen, confirmând astfel existenţa în lucru a celui mai mic membru al clasei SUV de la BMW. Producţia va începe anul viitor în toamnă la uzina Magna-Steyr din Austria, aceeaşi locaţie unde se asamblează şi X3.

Bavarezii estimează că în primul an vor comercializa peste 100.000 de bucăţi.

Viitorul BMW X1 ar putea avea un preţ de pornire de 26.000 Euro. Pe baza unor detalii şoptite unui studio de design, a fost realizat un redering ce poate fi luat în considerare ca foarte aproape de modelul real, versiunea de serie X1, ţinând cont că DeLusi-Larson este un cuplu de designeri recunoscuţi în Europa pentru acurateţea cu care lucrează la detalii.

În lipsa unui acord scris din partea Monitorului de Suceava, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului BMW X1, actul 1.
Dezmembrări Camioane Suceava •  •  •  •  •  •  • 
 Vizualizări articol: 1275 | 
Notează articolul: 
  • Nota curentă 0.00/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
BMW X1, actul 10.05

Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


1.   Mofturi trimis de
(31 mar 2008, 14:35:58
Masinile astea denumite impropriu SUV, dupa parerea mea, si nu numai a mea sunt niste mofturi. Nu au veleitati nici de masina sport, nici de offroad si nici de masina de oras.

In plus stiu doar cateva SUV-uri Small & Large 4X4 care luat mai mult de 4 stele euroncap la crash-test! Si astea luate asa cu chiu cu vai!

Paradoxal insa, constructurii fac, in continuare, avere din vanzarea acestor masini pentru ca speculeaza un "handicap" omenesc mai vechi. Invidia! Tot taranul isi ia SUV pentru ca sa crape vecinul de alaturi! Doar pentru asta!

In SUA pana acu 1 an se mergea pe acelasi principu, sa moara capra vecinului, dar uite ca piata a scazut pentru ca americanul nu mai vrea SUV.

Si de ce sa mai vrea daca toti vecinii si-au luat !

1.1  RE: Mofturi trimis de
(31 mar 2008, 14:39:00
un documentar edificator pentru ceea ce am scris mai sus:

http://www.youtube.com/watch?v

2.   RESTANTA trimis de
(31 mar 2008, 15:09:43
. . . si totusi GOLF nu face parte din clasa supermini, indiferent de clasificare!

Clasificare masini:

1) Micro Cars/Bubble Cars: Smart, etc.

2) City Car: Fiat 500, Peugeot 1007, Toyota Aygo etc.

3) Supermini/Sucompact Car: VW Polo, Opel Corsa etc.

4) Small family/Compact car: VW GOLF, Focus, Astra, Corolla etc.

5) Large Family Car/Mid Size Care: Passat, Modeo, Avensis, Vectra etc.

6) Full Size Car/Large Car: Chrysler 300, ford Taurus, Toyota Avalon etc.

7) Compact Executive Car/Entry-Level Executive Car: BMW seria 3, Lexus IS, Mercede Benz C Class

8) Executive Car/Mid-Level Luxury Cars: BMW seria 5, Jaguar s-type, Mercedes benz E Class.

9) Full-size Luxury Cars: aici se regasesc limuzinele sau cele mai puternice sedan-uri avand motoare in opt sau doisprezece cilindri si fiind si cele mai luxoase. Exemple: BMW seria 7, Lexus LS sau Mercedes - Bens S-Class

PS: O alta clasificare o gasiti la w
3.   Intram in Polemica? trimis de
(31 mar 2008, 16:06:11
Repet astea sunt clasificari folosite de jurnalisti britanici si americani! Ei au criteriile lor. Noi le folosim cele uzitate in Europa de Vest. Daca Polo este supermini si Passat e sedan mediu sau clasa D, atunci cum definesti Golful care este intre ei? Nu imi da definitii americane! Nu le folosim!Ce rost are sa scriem despre termeni ca Saloon, Notchback sau Estate, alti termeni uzitati acolo, cand doar in US si UK sunt impamantenite. Repet, nu noi am fabricat numele la segmentele astea. Pe de alta parte multi le folosesc incorect, chiar si la noi in tara. E corect ca Golf e un model compact, dar poti sa ii spui versiunii Variant, compact/break, sau la un cabriolet coupe de talia lui Focus CC , un cabriolet coupe compact? Ceea ce e un nonsens! Noi le scriem ca la carte si am exemplificat o data. Termenul de compact este unul cu varii intelesuri, e unul generalist. Model compact poate fi considerat si un SUV, minicar, MPV dupa talia sa. Daca tii neaparat sa ne contrazici, nu ai decat.
4.   Discutie amicala trimis de
( 1 apr 2008, 08:44:09
E vorba de o discutie amicala si nu de polemica, zic eu.

Nu am nici un interes sa polemizez cu nimenea, mai ales eu care am renuntat sa mai merg cu masina pentru ca imi dau seama ca nu-i un lucru sanatos.

Acu cativa ani cand mi-am cuparat o masina m-am ingrasat 10 kg si de 6 luni de cand am renuntat sa mai folosesc (doar in caz de urgenta) am slabit deja 8.

Deci pe undeva mi-i total paralel cum se clasifica masinile!

Dar daca va uitati pe www.euroncap.com care-i o institutie europeana cat se poate de serioasa si cu sediul la Brussels, un oras cat se poate de european veti vedea o impartire din care reiese ca vw golf este un small family car.

Nu eu o zic ci ei!

Respect!
5.   Discutam atunci........ trimis de
( 1 apr 2008, 10:07:01
Nu as vrea sa monopolizam subiectul la X1 cu explicatii tot mai complexe. EuroNcap si-a ales termenii care au vrut ei. Eu cand ma spus de Europa de Vest ma refeream la jurnalisti. Cel putin noi folosim comunicate de presa de la producatori! Acolo se specifica clar clasa si tipul modelului. De exemplu BMW spune ca X5 si X6 sunt modele SAV! Scrie pe EuroNcap ca masinile BMW X5 sau X6 sunt SAV adica Sport Activity Vehicle cand toata lumea spune SUV. Daca Mercedes scrie despre S Klasse ca este ...a luxury saloon, restul zic sau sedan de lux, limuzina premium de mari dimensiuni, ori clasa E cum spun italienii, ce e gresit? Golf apare in comunicatele de presa ca supermini dar e drept ca si cuvantul compacta apare ca termen care generalizeaza corpul masinii. E corect spus si ca Golf face parte din clasa Compacta si daca ai sa cauti in arhivele rubricii auto vei vedea ca nu o data am spus despre Golf ca face parte din clasa Compacta. Dar Variant nu-l pot denumi o compacta break ca e o tampenie

Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.



RE-PAIR
Directia Generala Anticoruptie
Meniul ZILEI în restaurante sucevene

HaiHui prin Bucovina

Alte titluri din Auto

Ştiri video

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Cum considerați că ar trebui aleși primarii și presedinții de Consilii Județene?

Un tur de scrutin
Două tururi de scrutin
Nu știu / Nu mă interesează

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei