Honda a lăsat deoparte canoanele sale şi începe să fie tot mai pe gustul europenilor. Chiar dacă gusturile nu se discută, unele modele sunt încă departe de a fi în ton cu preferinţele majorităţii clienţilor de pe diverse pieţe ale bătrânului continent. Fără discuţie, cel mai şic model este Civic, japonezul care depăşeşte graniţele actuale ale designului, oferind un stil inovator, unic şi inconfundabil.
Compactul Civic iese din sfera modelelor actuale, caracterizate de un design banal, adeseori plictisitor. Dacă exteriorul surprinde prin natura îmbinării elementelor părţii frontale, interiorul este pur şi simplu captivant. Bordul te impresionează prin modul în care au fost gândite şi dispuse toate instrumentele de informare cu privire la activitatea motorului. Poziţia de condus joasă, scaunele care parcă se mulează pe trup, cutia precisă şi motoarele elastice VTEC sunt dovada faptului că maşina japoneză este mai mult decât un automobil obişnuit.
Răspunsul rapid al propulsoarelor, flexibilitate a lor şi echilibrul oferit din raportul consum-performanţă certifică încă o dată statutul câştigat de Honda, cel mai important producător de motoare din lume. Civic a reuşit să atragă un milion de clienţi, cifră care ne scuteşte de orice comentariu.
Pentru iubitorii de adrenalină recomandăm versiunea Type R, una din cele mai furioase compacte la ora actuală.