General Motors are nevoie de piaţa europeană ca de aer. Al doilea mare producător de automobile la nivel mondial, încearcă prin diviziile sale cele mai prolifice Chevrolet şi Opel să se impună şi pe bătrânul continent, în timp ce în America este lider autoritar de peste 80 de ani. Diversificarea gamei de produse este extrem de importantă pentru Chevy, în condiţiile în care clientela gustă din plin aroma segmentului crossover. Americanii atacă piaţa europeană cu numai puţin de 9 modele, între acestea remarcându-se HHR, un autoturism inedit, o combinaţie între monovolum şi break de talie medie. Design-ul în stilo retro, inspirat din liniile celebrului Chevrolet Suburban fabricat în 1949, interiorul confortabil şi generos, caracterul funcţional, sunt o parte din avantajele ce le poţi constata după o scurtă trecere în revistă a calităţilor maşinii.
Cu o lungime de 4475 mm şi un volum de încărcare maxim de 1.787 litri, HHR poate juca şi rolul unui model cargo, un van de mărfuri pretabil pentru mici activităţi meşteşugăreşti. Habitaclul dispune de 5 locuri, spaţiu lejer pentru fiecare pasager, şi materiale calitative pentru tapiserie şi plasticul bordului. HHR oferă standard oglinzi reglabile electric, cruise control, aer condiţionat, închidere centralizată cu telecomandă, sistem audio modern cu posibilitatea de a fi conectat la iPod.
Propulsia este formată din unităţi pe benzină de 2.2L de 151 CP şi 2.4L de 177 CP. Lipsesc momentan versiunile diesel, dar cu siguranţă în viitor o astfel de echipare s-ar putea regăsi pe fişa tehnică, dacă Chevrolet doreşte într-adevăr ca HHR să devină un produs popular.



























