Programează un test drive cu SUV-ul Toyota Corolla Cross
Programează un test drive cu SUV-ul Toyota Corolla Cross
Programează un test drive cu SUV-ul Toyota Corolla Cross
 
sâmbătă, 18 mai 2013 - Anul XVIII, nr. 112 (5319)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta5,1033 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta4,5563 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook
Printeaza articolulPrintează articolul |  Trimite prin e-mailTrimite e-mail |   ø imagini |   ø fişiere video

Peste 126 de milioane de apeluri la "telefonul copilului" în întreaga lume, în ultimii 10 ani

 

Peste 126 de milioane de apeluri au fost înregistrate de "telefonul copilului" din întreaga lume în ultimul deceniu, serviciul din România primind în fiecare an cu un număr tot mai mare de solicitări, aproape 140.000 fiind numai în 2012, se arată într-un comunicat remis MEDIAFAX.

Child Helpline International - reţeaua globală de servicii "telefonul copilului" sărbătoreşte vineri, pentru al şaptelea an consecutiv, Ziua Internaţionala a Telefonului Copilului.

În ultimul deceniu, serviciile "telefonul copilului" din întreaga lume au înregistrat mai mult de 126 de milioane de apeluri, respectiv 450 de apeluri din partea copiilor şi tinerilor în medie pe zi. Cele mai frecvente situaţii în care copiii apelează serviciul care le este dedicat rămân abuzul şi violenţa, relaţionarea cu colegii sau prietenii, relaţionarea cu părinţii, problemele psiho-sociale.

"Cea mai des întâlnită grupă de vârstă a copiilor care apelează «telefonul copilului» este 13-15 ani. De asemenea, fetele continuă să contacteze într-un număr mai mare linia telefonică gratuită, spre deosebire de băieţi", se arată în comunicatul transmis agenţiei MEDIAFAX.

Serviciul telefonul copilului funcţionează în România din anul 2001, numărul solicitărilor primite fiind într-o creştere constantă.

"Astăzi aproape că nu mai facem faţă unui număr atât de mare de apeluri din partea copiilor şi adolescenţilor, fie că vorbim despre nevoia de comunicare, relaţionarea cu părinţii, abuzul emoţional, abuzul fizic, neglijarea, încălcarea dreptului la educaţie, exploatarea prin muncă, abuzul sexual, automutilare şi tentative de suicid, în principal în situaţii în care părinţii sunt plecaţi în străinătate, solicitări de informaţii referitoare la prestaţiile sociale de care pot beneficia familiile lor pentru îmbunătăţirea traiului zilnic. Asistenţii sociali şi psihologii Asociaţiei Telefonul Copilului, care se află la capătul celălalt al firului, se întâlnesc, aşadar, zi de zi cu o realitate crudă. Numai anul trecut au răspuns la 116 111 unui număr de 138.104 de apeluri, iar 74,35 la sută erau apeluri din partea copiilor", a declarat Cătălina Florea, directorul executiv al Asociaţiei Telefonul Copilului şi deputy regional representative Europe - Child Helpline International.

Serviciile "telefonul copilului" oferă copiilor şi tinerilor posibilitatea de a comunica în deplină confidenţialitate şi îi ajută să depăşească problemele cu care se confruntă, încurajându-i totodată să preia controlul asupra propriilor destine. Reprezentanţii acestor servicii ascultă, oferă consiliere specializată şi îndrumă copiii către servicii de asistenţă socială relevante pentru acele situaţii care impun intervenţie în regim de urgenţă.

"Ascultând vocea copiilor avem speranţa că vom hrăni şi vom susţine o generaţie responsabilă, puternică şi informată despre drepturile ei", a declarat Nenita La Rose, director executiv Child Helpline International

Alianţa internaţională Child Helpline International reuneşte 173 de organizaţii membre din 142 de state din întreaga lume, România fiind reprezentată de Asociaţia Telefonul Copilului.

În lipsa unui acord scris din partea Monitorului de Suceava, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului Peste 126 de milioane de apeluri la "telefonul copilului" în întreaga lume, în ultimii 10 ani.
 Vizualizări articol: 886 | 
Notează articolul: 
  • Nota curentă 4.67/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
 | Nota curentă: 4.7 din 6 voturi
Peste 126 de milioane de apeluri la "telefonul copilului" în întreaga lume, în ultimii 10 ani4.756

Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.



RE-PAIR
Directia Generala Anticoruptie
Meniul ZILEI în restaurante sucevene

HaiHui prin Bucovina

Ultima oră: local

Alte articole

Alte titluri din Actualitate national

Ştiri video

Ultima oră: naţional - internaţional

Alte articole

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Cum considerați că ar trebui aleși primarii și presedinții de Consilii Județene?

Un tur de scrutin
Două tururi de scrutin
Nu știu / Nu mă interesează

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei