Toyota C-HR Hybrid
Toyota C-HR Hybrid
Toyota C-HR Hybrid
 
joi, 20 nov 2008 - Anul XIII, nr. 274 (3955)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta5,0722 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta4,3658 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook
Printeaza articolulPrintează articolul |  Trimite prin e-mailTrimite e-mail |   ø imagini |   ø fişiere video

IPP: Cheltuielile partidelor la mijlocul campaniei: PNL- 673.058 euro, PSD+PC- 642.652, PDL- 486.879

Joi, 20 Noiembrie 2008 (16:12:32)
Institutul pentru Politici Publice a analizat cheltuielile partidelor cu publicitatea electorală în presa scrisă şi spoturile electorale din audio-vizual, după 14 zile de campanie, PNL aflându-se pe primul loc, cu 673.058 euro, urmat de Alianţa PSD+PC, cu 642.652 euro şi PDL, cu 486.879 euro.

"După primele 14 zile de campanie, Institutul pentru Politici Publice a centralizat toate informaţiile privind cheltuielile partidelor politice cu publicitatea electorală în presa scrisă şi spoturile electorale din audio-vizual. Pentru primele două săptămâni, analiza arată că PNL a cheltuit 673.058 de euro, Alianţa PSD+PC, 642.652 de euro şi PDL, 486.879 euro", se arată într-un comunicat de presă al IPP, remis, joi, MEDIAFAX.

Institutul precizează că "la mijlocul campaniei electorale, suma totală cu publicitatea electorală în presa scrisă şi spoturile electorale din audio-vizual, investită de cei trei mari competitori, este de 1.802.589 euro".

IPP arată că, "faţă de datele din prima săptămână, se constată o creştere mai mare a cheltuieilor PNL, care trece în primul loc în privinţa cheltuiilor, în timp ce PDL pare să fi pierdut deocamdată ritmul în ceea ce priveşte publicitatea în pera centrală".

IPP anunţă că va prezenta periodic pe durata campaniei rapoarte privind publicitatea electorală în presa centrală dar şi locală atât la nivel de partide dar şi defalcat pe candidaţi, cu ajutorul unei companii specializate în monitorizarea publicităţii - Alfa Cont.

"Sumele monitorizate reprezintă investiţiile brute. Calculul investiţiilor brute în publicitate se face conform tarifelor listă (rate-card) furnizate de publicaţii, cuprinzând şi eventualele tarife speciale pentru publicitatea electorală. Nu este luat în calcul nici un discount, barter etc. Toate preţurile sunt exprimate în EURO şi includ TVA. Monitorizarea se face pe: 21 cotidiane centrale, 119 de reviste/publicaţii periodice şi 15 posturi TV şi 9 posturi de radio", mai precizează IPP.

Institutul anunţa, în data de 12 noiembrie, că Alianţa PSD + PC a cheltuit 305.832 euro cu publicitatea electorală în mass media în prima săptămână de campanie, urmată de PNL, cu 296.070 euro şi de PDL, cu 180.873 euro, toate aceste formaţiuni alocând aproximativ 50% din bani pentru presa scrisă şi 50% pentru audio-vizual.

În lipsa unui acord scris din partea Monitorului de Suceava, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului IPP: Cheltuielile partidelor la mijlocul campaniei: PNL- 673.058 euro, PSD+PC- 642.652, PDL- 486.879.
 Vizualizări articol: 2 | 
Notează articolul: 
  • Nota curentă 0.00/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
IPP: Cheltuielile partidelor la mijlocul campaniei: PNL- 673.058 euro, PSD+PC- 642.652, PDL- 486.8790.05

Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.



RE-PAIR
Directia Generala Anticoruptie
Meniul ZILEI în restaurante sucevene

HaiHui prin Bucovina

Ultima oră: local

Alte articole

Alte titluri din Ultima ora

Ştiri video

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Cum considerați că ar trebui aleși primarii și presedinții de Consilii Județene?

Un tur de scrutin
Două tururi de scrutin
Nu știu / Nu mă interesează

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei